28 de juny del 2012

ELS DILLUNS, EN REMULL!


Fins ara, fins als 18 mesos, la piscina ha tingut un caràcter eminentment lúdic i d’adaptació al medi. L’objectiu ha estat treballar l’autoconfiança i l’autonomia, amb la garantia psicoafectiva del pare o la mare, a través d’un treball psicomotor suau; en altres paraules: que s’ho passin de p.m.!!

Però passat l’estiu..., prepara’t Martí, faràs el salt a la piscina grossa i allà, uiiiiii, allà ho tindràs més pelut... O potser no... perquè algú m’ha xiulat que aquest agost tens compromès un intensiu de pràctiques a les platges de Sant Adeodat, oi? Uhmm, Menorca, quina enveja!

Tenim una feinada de por...
...hem de portar la pilota fins a la vora...
...ja està, fins aquí. Ho he fet bé, eh...
Aquest exercici ens encanta...
...per cert, on està la pilota blava?
...au, vinga, torneu-me la 'meva' pilota...
...vaaaaaale, em quedo la groga!
Ara, ara, aquesta és la part més divertida...
...em llenço aquí damunt...
...aix, sempre hi ha algú que molesta...
...però ja li tornaré...
...ho veus? ara em faig una mica el 'xulo'...
...i ara sóc jo qui no deixo passar el qui tinc darrera!
És que ens ho passem de conya!
Que la mama ens vol fer una foto?
...ah, d'acord! Així estic bé?
Papa, tinc una pregunta:
Per què em disfrasseu d'Obi-Wan Kenobi?
Ei, una mica d'intimitat, no? Ale, foteu al camp!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada